fbpx
Image

Карітас з турботою про вчителів

0 Comments

«Вчитель працює з дітьми, він несе найважливішу місію. Сьогодні у нас діти, завтра у нас народ».

Професійна діяльність педагога в усі часи була однією з найбільш
психологічно напружених. Це пов’язано з великою кількістю
непередбачуваних та неконтрольованих комунікативних ситуацій з
нерегламентованим режимом роботи, з високою мірою особистісної
відповідальності вчителя.

Педагоги постійно знаходяться в емоційно насиченій атмосфері під час інтенсивного й тісного спілкування з учнями, батьками, колегами. Тому одним з напрямків роботи проєкту «Стійкість та Розвиток» є – робота з педагогічними працівниками.

Ми керуємося принципом «Щасливий учитель-щаслива дитина».
Зрозуміти, підтримати, дати можливість розділити професійні складнощі, побачити можливості для зростання педагогів – наша мета. Але щоб вчителі захотіли взяти допомогу, вона повинна бути актуальною, вчасною, допоміжною та ефективною. Цей виклик вимагає від співробітників пілотного проєкту постійного оновлення знань, саморозвитку та професійного навчання.

18-19 січня 2020 року для працівників проєкту «Стійкість та Розвиток»
пройшов черговий блок навчання в м. Київ за програмою «Професійне зростання та емоційна підтримка педагогів» при підтримці НаУКМА.

Центр психічного здоров’я та психосоціального супроводу НаУКМА
супроводжує навчених спеціалістів у процесі впровадження програми на місцях – в експериментальних школах проєкту.

Що дає «Програма професійне зростання та емоційна підтримка
педагогів»?

  • Краще розуміти дитину.
  • Навчити уникати стресових ситуацій в роботі з колективом та батьками, навчити організовувати та проводити інтервізії.
  • Досліджувати свої установки та змінювати їх.
  • Запобігати емоційному вигорянню.
  • Пошук ефективних копінгових стратегій.
  • Знаходити інші шляхи в роботі зі складними випадками в практиці.
  • Підвищувати рівень знань педагогів з питаннями збереження та зміцнення професійного здоров’я.
  • Сприяти особистому зростанню педагогічних працівників.

Ми пропонуємо педагогам можливість використати такі форми підтримки

  • Тренінгові заняття.
  • Психоедукація.
  • Супервізія.
  • Відкриті діалоги.
  • Фасилітація груп.

Ми переконані, що впровадження програми в школах – це крок на шляху до позитивних змін в процесі професійної підтримки вчителів.

Слова вдячності тренерам НаУКМА Sergiy Bogdanov, Oxana Zalesskaya, Katerina Klyuzko, за змістовне, цікаве навчання та можливість впроваджувати отримані знання в роботу. Окрема подяка і супервізору Ользі Федорець за терпіння і професіоналізм!

Categories: Новини

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

uk Ukrainian
X